#3304
Vasilica şi Viorica au primit cadou de la moşul un joc cu n
jetoane pe care sunt scrise nişte numere. Cerinţa jocului este să afle dacă se pot alege câteva jetoane astfel încât produsul numerelor să fie 2020
.
NeuroN
Problema | douazecidouazeci | Operații I/O |
![]() |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #58345340 | Utilizator | |
Fișier | douazecidouazeci.cpp | Dimensiune | 766 B |
Data încărcării | 28 Mai 2025, 13:22 | Scor / rezultat | 44 puncte |
douazecidouazeci.cpp: In function 'int main()': douazecidouazeci.cpp:17:13: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable] int n,i,p,v[101],j,k; ^ douazecidouazeci.cpp:17:24: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable] int n,i,p,v[101],j,k; ^ douazecidouazeci.cpp:31:9: warning: 'j' is used uninitialized in this function [-Wuninitialized] if(j>d[i][0]) ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
8 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
9 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
10 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
11 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
12 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
13 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
14 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
15 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
16 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
17 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
18 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 44 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema douazecidouazeci face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.