#4505
Ash este un antrenor Pokemon ambițios, setându-și scopul să devină cel mai bun. Din păcate, rivalul său, Gary, a furat startul și are Pokemoni mai puternici decât cei ai lui Ash.
Totuși, Ash nu se va da bătut chiar așa ușor! Are un plan de bătaie: în aventurile sale a găsit o clădire misterioasă care poate fi reprezentată ca o matrice de N x M
, fiecare celulă reprezentând conținutul unei camere. În această clădire se află:
A
): Ash se află inițial în această camerăM
): cel mai puternic Pokemon cunoscut de om. Ash are deja un Master Ball, așa că îl va poate prinde pe Mewtwo cu ușurință.G
): a fost provocat de Ash la o bătălie de Pokemoni și îl așteaptă într-o anumită cameră_
): Ash poate accesa această cameră#
): Ash nu poate accesa această camerăPlanul său constă în a-l prinde pe Mewtwo, după aceea în a-l confrunta pe Gary. Ash se poate deplasa în cele patru direcții cardinale (N
, E
, S
, V
). Știind că o deplasare se face într-o secundă, determinați numărul minim de secunde în care Ash poate ajunge la Mewtwo, apoi la Gary.
Problema | Mewtwo | Operații I/O |
![]() |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.15 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #56880841 | Utilizator | |
Fișier | mewtwo.cpp | Dimensiune | 1.66 KB |
Data încărcării | 09 Martie 2025, 20:05 | Scor / rezultat | 100 puncte |
mewtwo.cpp: In function 'int explorare(std::vector<std::basic_string<char> >, std::vector<int>, std::vector<int>, std::queue<std::pair<int, int> >, std::vector<std::vector<int> >, char, char, int&, int&, int, int)': mewtwo.cpp:27:1: warning: control reaches end of non-void function [-Wreturn-type] } ^ mewtwo.cpp: In function 'int main()': mewtwo.cpp:47:19: warning: 'istart' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] vizitat[istart][jstart]=1; ^ mewtwo.cpp:47:27: warning: 'jstart' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] vizitat[istart][jstart]=1; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | Exemplu | |
1 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
4 | 0.124 secunde | OK. | 20 | 20 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mewtwo face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.