Detalii evaluare #56644113

Rezumat problemă

Zimeria

#1111

Olimpia D’Info a găsit o placă gravată ce conţine mai multe cuvinte scrise cu semne grafice necunoscute, fiecare cuvânt fiind format din exact 5 semne grafice. Studiind cu atenție cuvintele, a dedus că în scrierea acestora sunt utilizate 12 semne grafice distincte şi a asociat câte o literă mică din alfabetul englez fiecărui semn. După asociere, a stabilit pentru fiecare semn o complexitate, scriind literele în ordinea crescătoare a complexităților pe care le-a stabilit anterior. Olimpia consideră că această ”complexitate” este cel mai potrivit criteriu de ordonare lexicografică.

Cunoscând ordinea semnelor și cuvintele de pe placă determinaţi:
a) Numărul de cuvinte distincte existente pe placă.
b) Şirul de cuvinte ordonat lexicografic, conform criteriului formulat de Olimpia.

ONI 2014, Clasa a X-a

Fișiere Candale Silviu (silviu) Daniel Popa concurs

Detalii

Problema Zimeria Operații I/O zimeria.in/zimeria.out
Limita timp 0.2 secunde Limita memorie Total: 4 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #56644113 Utilizator Matey But. (auf_Matey)
Fișier zimeria.cpp Dimensiune 1.44 KB
Data încărcării 28 Februarie 2025, 15:47 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare

Mesaj compilare

zimeria.cpp:2:7: error: invalid preprocessing directive #Citirea
     # Citirea datelor din fișier

       ^
zimeria.cpp:4:40: error: stray '#' in program
         p = int(f.readline().strip())  # Citim varianta cerinței

                                        ^
zimeria.cpp:4:9: error: stray '\310' in program
         p = int(f.readline().strip())  # Citim varianta cerinței

         ^
zimeria.cpp:4:9: error: stray '\233' in program
zimeria.cpp:5:40: error: stray '#' in program
         n = int(f.readline().strip())  # Citim numărul de cuvinte

                                        ^
zimeria.cpp:5:9: error: stray '\304' in program
         n = int(f.readline().strip())  # Citim numărul de cuvinte

         ^
zimeria.cpp:5:9: error: stray '\203' in program
zimeria.cpp:6:39: error: stray '#' in program
         semne = f.readline().strip()  # Citim cele 12 semne codificate

                                       ^
zimeria.cpp:7:61: error: stray '#' in program
         cuvinte = [f.readline().strip() for _ in range(n)]  # Citim cuvintele

                                                             ^
zimeria.cpp:12:7: error: invalid preprocessing directive #Determin
     # Determinăm numărul de cuvinte distincte

       ^
zimeria.cpp:16:7: error: invalid preprocessing directive #Cre
     # Creăm un dicționar de mapare între semne și litere

       ^
zimeria.cpp:17:62: error: stray '#' in program
     semne_dict = {semne[i]: chr(97 + i) for i in range(12)}  # Mapăm semnele la litere

                                                              ^
zimeria.cpp:17:5: error: stray '\304' in program
     semne_dict = {semne[i]: chr(97 + i) for i in range(12)}  # Mapăm semnele la litere

     ^
zimeria.cpp:17:5: error: stray '\203' in program
zimeria.cpp:19:7: error: invalid preprocessing directive #Convertim
     # Convertim cuvintele conform mapării semnelor

       ^
zimeria.cpp:22:28: error: empty character constant
         cuvant_convertit = ''.join(semne_dict[semn] for semn in cuvant)

                            ^
zimeria.cpp:25:7: error: invalid preprocessing directive #Sort
     # Sortăm cuvintele conform lexicografiei

       ^
zimeria.cpp:34:11: error: invalid preprocessing directive #Cerin
         # Cerința a): Numărul de cuvinte distincte

           ^
zimeria.cpp:37:11: error: invalid preprocessing directive #Cerin
         # Cerința b): Șirul de cuvinte ordonat lexicografic

           ^
zimeria.cpp:1:1: error: 'def' does not name a type
 def citire_date():

 ^
zimeria.cpp:17:64: error: 'Map' does not name a type
     semne_dict = {semne[i]: chr(97 + i) for i in range(12)}  # Mapăm semnele la litere

                                                                ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Zimeria face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!