#4806
Andrei se află într-un labirint format dintr-o matrice de camere, fiecare având unul dintre următoarele tipuri: 0
: cameră cu bec stins, 1
: cameră cu bec aprins, 2
: cameră fără bec (inaccesibilă), 3
: cameră cu întrerupător.
Camerele de tip 3
pot aprinde/stinge becurile altor camere. Andrei poate alege să apese sau nu întrerupătoarele întâlnite. El pornește dintr-o cameră dată și trebuie să ajungă într-o cameră destinație, deplasându-se doar prin camere aprinse.
Se cere determinarea distanței minime pentru a ajunge la destinație.
Concursul Național de Matematică și Informatică Grigore Moisil
Problema | EscapeLight | Operații I/O |
![]() escapelight.in /escapelight.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.7 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #58333391 | Utilizator | |
Fișier | escapelight.cpp | Dimensiune | 2.83 KB |
Data încărcării | 27 Mai 2025, 19:18 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
escapelight.cpp:1:1: error: stray '\`' in program \`\`\`cpp ^ escapelight.cpp:1:1: error: stray '\`' in program escapelight.cpp:1:1: error: stray '\`' in program escapelight.cpp:103:1: error: stray '\`' in program \`\`\` ^ escapelight.cpp:103:1: error: stray '\`' in program escapelight.cpp:103:1: error: stray '\`' in program escapelight.cpp:1:4: error: 'cpp' does not name a type \`\`\`cpp ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema EscapeLight face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.