#4825
Se dă un arbore cu \(N\) noduri înrădăcinat în nodul \(1\), unde fiecare nod are un pondere asociat întreg \(V_i\). Să se proceseze \(Q\) evenimente de următoarele \(3\) tipuri:
Problema | HeavyLightDecomposition | Operații I/O |
![]() |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.8 secunde | Limita memorie |
Total: 128 MB
/
Stivă 128 MB
|
Id soluție | #58075509 | Utilizator | |
Fișier | heavylightdecomposition.cpp | Dimensiune | 3.17 KB |
Data încărcării | 12 Mai 2025, 21:42 | Scor / rezultat | 100 puncte |
heavylightdecomposition.cpp: In function 'int main()': heavylightdecomposition.cpp:94:27: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d %d", &n, &q); ^ heavylightdecomposition.cpp:96:32: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d", &weight[i]); ^ heavylightdecomposition.cpp:100:31: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d %d", &u, &v); ^ heavylightdecomposition.cpp:119:27: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d", &type); ^ heavylightdecomposition.cpp:122:35: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d %d", &u, &x); ^ heavylightdecomposition.cpp:126:35: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d %d", &u, &v); ^ heavylightdecomposition.cpp:130:28: warning: ignoring return value of 'int scanf(const char*, ...)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result] scanf("%d", &u); ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0.02 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0.04 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0.056 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0.052 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0.064 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0.08 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0.14 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0.104 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0.108 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0.192 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0.208 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0.24 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.156 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.252 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.296 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.188 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.216 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.34 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.376 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema HeavyLightDecomposition face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.