Detalii evaluare #58073008

Rezumat problemă

Andrei se află într-un labirint format dintr-o matrice de camere, fiecare având unul dintre următoarele tipuri: 0: cameră cu bec stins, 1: cameră cu bec aprins, 2: cameră fără bec (inaccesibilă), 3: cameră cu întrerupător.

Camerele de tip 3 pot aprinde/stinge becurile altor camere. Andrei poate alege să apese sau nu întrerupătoarele întâlnite. El pornește dintr-o cameră dată și trebuie să ajungă într-o cameră destinație, deplasându-se doar prin camere aprinse.

Se cere determinarea distanței minime pentru a ajunge la destinație.

Concursul Național de Matematică și Informatică Grigore Moisil

Fișiere Moca Andrei (TREYWAY) Moca Andrei, Lorintz Alexandru, Maierean Mircea concurs

Detalii

Problema EscapeLight Operații I/O escapelight.in/escapelight.out
Limita timp 0.7 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #58073008 Utilizator robe antonia (robeantonia)
Fișier escapelight.cpp Dimensiune 4.14 KB
Data încărcării 12 Mai 2025, 19:21 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare

Mesaj compilare

escapelight.cpp: In function 'int main()':
escapelight.cpp:47:22: error: converting to 'std::tuple<int, int, int, int>' from initializer list would use explicit constructor 'constexpr std::tuple< <template-parameter-1-1> >::tuple(_UElements&& ...) [with _UElements = {int&, int&, int&, int&}; <template-parameter-2-2> = void; _Elements = {int, int, int, int}]'
         conexiuni[i] = {x_switch, y_switch, x_light, y_light};

                      ^
escapelight.cpp:56:41: error: converting to 'std::set<std::tuple<int, int, int> >::value_type {aka std::tuple<int, int, int>}' from initializer list would use explicit constructor 'constexpr std::tuple< <template-parameter-1-1> >::tuple(_UElements&& ...) [with _UElements = {int&, int&, int}; <template-parameter-2-2> = void; _Elements = {int, int, int}]'
     visited.insert({x_start, y_start, 0});

                                         ^
escapelight.cpp:80:19: error: expected unqualified-id before '[' token
         for (auto [dx, dy] : directions) {

                   ^
escapelight.cpp:80:19: error: expected ';' before '[' token
escapelight.cpp:80:20: error: 'dx' was not declared in this scope
         for (auto [dx, dy] : directions) {

                    ^
escapelight.cpp:80:24: error: 'dy' was not declared in this scope
         for (auto [dx, dy] : directions) {

                        ^
escapelight.cpp: In lambda function:
escapelight.cpp:80:28: error: expected '{' before ':' token
         for (auto [dx, dy] : directions) {

                            ^
escapelight.cpp: In function 'int main()':
escapelight.cpp:80:28: error: expected ';' before ':' token
escapelight.cpp:80:28: error: expected primary-expression before ':' token
escapelight.cpp:80:28: error: expected ')' before ':' token
escapelight.cpp:80:28: error: expected primary-expression before ':' token
escapelight.cpp:80:28: error: expected ';' before ':' token
escapelight.cpp:121:1: error: expected '}' at end of input
 }

 ^
escapelight.cpp:121:1: error: expected '}' at end of input

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema EscapeLight face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!