Detalii evaluare #57710550

Rezumat problemă

lumina2

#4782

În regatul „Iluminia” există un laborator care conține o rețea de N camere, fiecare cameră are lungimea P și este reprezentată de o secvență de comutatoare, fiecare comutator având starea 0 (stins) sau 1 (aprins).

Regele dorește să construiască o cameră supremă pentru un experiment de mare anvergură. Această cameră supremă se obține prin aplicarea operației XOR (^) asupra tuturor secvențelor de comutatoare. Regele vrea ca această cameră rezultată să fie „supremă”, adică să conțină doar comutatoare în starea 1.

Deoarece acest lucru nu este garantat, regele are la dispoziție M operații de flip. Fiecare flip inversează starea anumitor comutatoare dintr-o subsecență de lungime cel mult L (0 devine 1, iar 1 devine 0). Comutatoarele care vor fi inversate sunt la discreția regelui.

Acest lucru înseamnă că regele are posibilitatea de a alege, dintr-o subsecență dată de comutatoare, care dintre acestea să fie inversate. El nu este obligat să inverseze toate comutatoarele din subsecența aleasă, ci poate alege doar anumite comutatoare, în funcție de cum consideră că este cel mai eficient pentru găsirea camerei supreme.

Sarcina ta este să găsești cea mai mică valoare L pentru care există o succesiune de cel mult M flip-uri (fiecare aplicată pe o subsecență de lungime cel mult L) care să construiască camera supremă.

Concursul Naţional de Matematică și Informatică „Grigore Moisil”, 2025

Fișiere Borodi Bogdan (Borodi) Bogdan Borodi concurs

Detalii

Problema lumina2 Operații I/O lumina.in/lumina.out
Limita timp 0.02 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #57710550 Utilizator Lukács Sándor (lukacssandor)
Fișier lumina2.cpp Dimensiune 923 B
Data încărcării 11 Aprilie 2025, 13:12 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare

Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 1 1
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 2 2
6 0 secunde OK. 2 2
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 2 2
9 0 secunde OK. 1 1
10 0 secunde OK. 2 2
11 0 secunde OK. 2 2
12 0 secunde OK. 2 2
13 0 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 3 3
15 0 secunde OK. 3 3
16 0 secunde OK. 2 2
17 0 secunde OK. 2 2
18 0 secunde OK. 2 2
19 0 secunde OK. 2 2
20 0 secunde OK. 2 2
21 0 secunde OK. 2 2
22 0 secunde OK. 2 2
23 0 secunde OK. 2 2
24 0 secunde OK. 3 3
25 0 secunde OK. 3 3
26 0 secunde OK. 3 3
27 0 secunde OK. 3 3
28 0 secunde OK. 2 2
29 0 secunde OK. 2 2
30 0 secunde OK. 3 3
32 0 secunde OK. 2 2
33 0 secunde OK. 3 3
34 0 secunde OK. 2 2
35 0 secunde OK. 2 2
36 0 secunde OK. 2 2
37 0 secunde OK. 2 2
38 0 secunde OK. 2 2
39 0 secunde OK. 2 2
40 0 secunde OK. 2 2
41 0 secunde OK. 3 3
42 0 secunde OK. 3 3
43 0 secunde OK. 3 3
44 0 secunde OK. 3 3
45 0 secunde OK. 3 3
46 0 secunde OK. 1 1
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema lumina2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!