#4789
Jocul preferat al lui Aurel are o hartă împărțită în N
sectoare, numerotate, în ordine, de la 1
la N
. Fiecare sector i
(1 ≤ i ≤ N
) are asociate două numere naturale reprezentând un decor, decor
i
și un scor, scor
i
. Două decoruri de același tip sunt codificate prin același număr natural.
1) Determinați numărul de moduri în care Aurel poate începe jocul, astfel încât prima secvență pe care o “vede” pe hartă să NU fie riscantă. Două moduri de a începe jocul sunt considerate diferite dacă încep pe sectoare diferite sau dacă au vizibilitatea diferită.
2) Determinați scorul obținut dacă Aurel pornește din sectorul 1
cu vizibilitatea 0
.
OJI 2025, clasa a 8-a
Problema | joc15 | Operații I/O |
![]() joc.in /joc.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #57695857 | Utilizator | |
Fișier | joc15.cpp | Dimensiune | 1.16 KB |
Data încărcării | 10 Aprilie 2025, 18:33 | Scor / rezultat | 100 puncte |
joc15.cpp: In function 'int main()': joc15.cpp:31:13: warning: unused variable 'CAND' [-Wunused-variable] int CAND = D[1], MAX = 0; ^ joc15.cpp:31:26: warning: unused variable 'MAX' [-Wunused-variable] int CAND = D[1], MAX = 0; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
12 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
15 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
16 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
18 | 0.012 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
19 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
20 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
21 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
22 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
23 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
27 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
28 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
29 | 0 secunde | OK. | 1 | 1 | ||
30 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
31 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
32 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
33 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0.008 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
35 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
36 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
37 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
38 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
39 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
40 | 0.016 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
41 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema joc15 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.