Detalii evaluare #57682923

Rezumat problemă

Având o pasiune pentru numere, Răzvan a inventat un nou joc pentru două persoane. Regulile jocului sunt simple: se aleg trei numere naturale a, b şi c astfel încât a<b<c. La fiecare pas, primul jucător adună la a suma cifrelor lui a, iar cel de-al doilea jucător scade din c suma cifrelor lui c, la pasul următor fiind luate în considerare noile valori obţinute pentru a şi c. Jocul se termină când, la un anumit pas, a devine mai mare sau egal decât b, caz în care primul jucător este declarat câştigător, sau când c devine mai mic sau egal cu b, situaţie în care câştigă al doilea jucător. Dacă la un pas se îndeplinesc ambele codiţii, jocul se termină la egalitate.

Cunoscând a, b şi c se cere:

a) Suma cifrelor celor trei numere.
b) Valorile numerelor a şi c la fiecare pas al jocului, precum şi câştigătorul jocului.

Grigore Moisil, 2014

Fișiere Candale Silviu (silviu) Nicolae Dragos concurs

Detalii

Problema Numere3 Operații I/O numere3.in/numere3.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #57682923 Utilizator Gheorghies Robert (RGH)
Fișier numere3.cpp Dimensiune 752 B
Data încărcării 10 Aprilie 2025, 11:26 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare

Mesaj compilare

numere3.cpp: In function 'int main()':
numere3.cpp:13:36: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("numere3.in","r",stdin);

                                    ^
numere3.cpp:14:38: warning: ignoring return value of 'FILE* freopen(const char*, const char*, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
     freopen("numere3.out","w",stdout);

                                      ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 5 5
2 0 secunde OK. 5 5
3 0 secunde OK. 5 5
4 0 secunde OK. 5 5
5 0.032 secunde OK. 5 5
6 0.032 secunde OK. 5 5
7 0.04 secunde OK. 5 5
8 0.044 secunde OK. 5 5
9 0.052 secunde OK. 5 5
10 0.052 secunde OK. 5 5
11 0.048 secunde OK. 5 5
12 0.06 secunde OK. 5 5
13 0.068 secunde OK. 5 5
14 0.06 secunde OK. 5 5
15 0.072 secunde OK. 5 5
16 0.064 secunde OK. 5 5
17 0.088 secunde OK. 5 5
18 0.084 secunde OK. 5 5
19 0.084 secunde OK. 5 5
20 0.092 secunde OK. 5 5
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Numere3 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!