Detalii evaluare #57682236

Rezumat problemă

Gușteru’ a descoperit într-un dulap un vechi joc de aventură, numit Ijnamuj. Jocul inițial pornește de la nivelul 1, iar scopul este completarea a cât mai multor nivele. Fiecare nivel i are asociată o listă L(i) care conține alte nivele din joc. Pentru a completa nivelul i, Gușteru’ va trebui mai întâi să completeze toate nivelele din lista L(i), în orice ordine dorește el. După completarea oricărui nivel, el poate să completeze orice alt nivel a cărui listă conține numai nivele completate. Pentru că jocul începe de la nivelul 1, lista L(1) va fi mereu vidă, adică completarea lui nu este restricționată de niciun alt nivel. Care este numărul maxim de nivele pe care le poate completa Gușteru’?

OJI 2025, clasele 11-12

Fișiere Candale Silviu (silviu) Ivan Andrei-Cristian concurs

Detalii

Problema aventura Operații I/O aventura.in/aventura.out
Limita timp 3.5 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #57682236 Utilizator Nechifor Octavian (Octavian_siiuuu)
Fișier aventura.cpp Dimensiune 1.11 KB
Data încărcării 10 Aprilie 2025, 11:07 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare

Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 10 10
2 0 secunde OK. 10 10
3 0 secunde OK. 10 10
4 0 secunde OK. 10 10
5 0 secunde OK. 10 10
6 0 secunde OK. 10 10
7 0 secunde OK. 10 10
8 1.092 secunde OK. 10 10
9 1.192 secunde OK. 10 10
10 1.36 secunde OK. 10 10
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema aventura face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!