#4806
Andrei se află într-un labirint format dintr-o matrice de camere, fiecare având unul dintre următoarele tipuri: 0
: cameră cu bec stins, 1
: cameră cu bec aprins, 2
: cameră fără bec (inaccesibilă), 3
: cameră cu întrerupător.
Camerele de tip 3
pot aprinde/stinge becurile altor camere. Andrei poate alege să apese sau nu întrerupătoarele întâlnite. El pornește dintr-o cameră dată și trebuie să ajungă într-o cameră destinație, deplasându-se doar prin camere aprinse.
Se cere determinarea distanței minime pentru a ajunge la destinație.
Concursul Național de Matematică și Informatică Grigore Moisil
Problema | EscapeLight | Operații I/O |
![]() escapelight.in /escapelight.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.7 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #57551778 | Utilizator | |
Fișier | escapelight.cpp | Dimensiune | 2.98 KB |
Data încărcării | 04 Aprilie 2025, 11:25 | Scor / rezultat | 100 puncte |
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
8 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
11 | 0.004 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
13 | 0.004 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
14 | 0.28 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
15 | 0.26 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
16 | 0.016 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
17 | 0.028 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
18 | 0.028 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
19 | 0.044 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
20 | 0.036 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
21 | 0.076 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
22 | 0.128 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
23 | 0.1 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
24 | 0.168 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
25 | 0.084 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
26 | 0.32 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
27 | 0.148 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema EscapeLight face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.