Detalii evaluare #57438168

Rezumat problemă

Submat

#2058

Se consideră o matrice A având N linii și N coloane. Elementele acesteia aparțin mulțimii {0,1,2}. Pe fiecare linie și pe fiecare coloană valorile elementelor sunt dispuse crescător.

Fie două elemente din matrice situate pe linia i1 și coloana j1 respectiv i2 și j2,unde i1≤i2 și j1≤j2. O submatrice a lui A, având colțurile stânga-sus şi dreapta-jos în (i1,j1) și (i2,j2), este formată din toate elementele situate pe linii cuprinse între i1 și i2, inclusiv, și coloane între j1 și j2, inclusiv. Numim submatrice constantă o submatrice a matricei A, având toate elementele egale.

Realizați un program care determină numărul maxim K de elemente pe care îl are o submatrice constantă a lui A și numărul submatricilor constante formate din K elemente.

Detalii

Problema Submat Operații I/O submat.in/submat.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 32 MB
Id soluție #57438168 Utilizator Petrescu Mara (mara_petrescu)
Fișier submat.cpp Dimensiune 3.89 KB
Data încărcării 31 Martie 2025, 14:19 Scor / rezultat 77 puncte

Evaluare

Mesaj compilare

submat.cpp: In function 'int main()':
submat.cpp:11:20: warning: variable 's1' set but not used [-Wunused-but-set-variable]
     int N,i,j,a,s0,s1,s2,b,m,v,l,c,a2,b2;short int x,z;

                    ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
0 0 secunde OK. 2 2
1 0 secunde OK. 2 2
2 0 secunde OK. 2 2
3 0 secunde OK. 2 2
4 0 secunde OK. 2 2
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 2 2
7 0 secunde OK. 3 3
8 0 secunde OK. 2 2
9 0 secunde OK. 3 3
10 0 secunde OK. 2 2
11 0.012 secunde OK. 2 2
12 0 secunde OK. 2 2
13 0 secunde OK. 2 2
14 0 secunde OK. 2 2
15 0 secunde OK. 2 2
16 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
17 0.028 secunde OK. 2 2
18 0.012 secunde OK. 3 3
19 0.008 secunde OK. 2 2
20 0.004 secunde OK. 2 2
21 0.032 secunde OK. 2 2
22 0.004 secunde OK. 3 3
23 0.032 secunde OK. 2 2
24 0.012 secunde OK. 3 3
25 0.052 secunde OK. 2 2
26 0.032 secunde OK. 3 3
27 0 secunde OK. 2 2
28 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
29 0.032 secunde Raspuns gresit. 2 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
32 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.032 secunde Raspuns gresit. 2 0
34 0.032 secunde Raspuns gresit. 3 0
35 0.088 secunde OK. 2 2
36 0.04 secunde OK. 2 2
37 Depășit Limita de timp depășită 3 0
38 0.088 secunde OK. 2 2
39 0.092 secunde OK. 2 2
40 0.092 secunde OK. 2 2
41 0.088 secunde OK. 3 3
42 0.036 secunde OK. 3 3
Punctaj total 77

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Submat face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!