#4773
Un număr se numește special dacă suma cifrelor lui pare este mai mare decât suma cifrelor lui impare. De exemplu, numerele 1278
, 84
, 289
sunt numere speciale. Numerele 1298
, 742
, 9773
nu sunt numere speciale.
Într-o zi de weekend, după ce și-au terminat toate temele pentru săptămâna următoare, pentru că afară era vreme urâtă și se plictiseau, Alina și Cristina au hotărât să joace un joc. Au scris pe n cartonașe câte un număr, au format un teanc cu cele n
cartonașe și au stabilit următoarea regulă de joc: Fiecare dintre ele trage pe rând, câte un cartonaș (Alina, fiind cea mai mare trage primul cartonaș). Ele formează câte un nou număr din ultimele două cifre ale numărului tras de Alina și primele două cifre ale numărului tras de Cristina și îl verifică dacă este un număr special. Pun cele două cartonașe deoparte și trag pe rând alte două cartonașe. La finalul jocului vor să afle care a fost cel mai mare număr special format. Determinați care este cel mai mare număr special format în timpul jocului.
Problema | Specialmax | Operații I/O |
![]() specialmax.in /specialmax.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 2 MB
|
Id soluție | #57433858 | Utilizator | |
Fișier | specialmax.cpp | Dimensiune | 487 B |
Data încărcării | 31 Martie 2025, 11:44 | Scor / rezultat | 100 puncte |
specialmax.cpp: In function 'int main()': specialmax.cpp:7:25: warning: unused variable 'ogx' [-Wunused-variable] {int n,i,max,x,sp,si,nr,ogx,ogy,cop,y,c; ^ specialmax.cpp:7:29: warning: unused variable 'ogy' [-Wunused-variable] {int n,i,max,x,sp,si,nr,ogx,ogy,cop,y,c; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
1 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
2 | 0 secunde | OK. | 4 | 4 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 6 | 6 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 7 | 7 | ||
14 | 0.012 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
15 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Specialmax face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.