Detalii evaluare #57332390

Rezumat problemă

joc15

#4789

Jocul preferat al lui Aurel are o hartă împărțită în N sectoare, numerotate, în ordine, de la 1 la N. Fiecare sector i (1 ≤ i ≤ N) are asociate două numere naturale reprezentând un decor, decori și un scor, scori. Două decoruri de același tip sunt codificate prin același număr natural.
1) Determinați numărul de moduri în care Aurel poate începe jocul, astfel încât prima secvență pe care o “vede” pe hartă să NU fie riscantă. Două moduri de a începe jocul sunt considerate diferite dacă încep pe sectoare diferite sau dacă au vizibilitatea diferită.
2) Determinați scorul obținut dacă Aurel pornește din sectorul 1 cu vizibilitatea 0.

Detalii

Problema joc15 Operații I/O joc.in/joc.out
Limita timp 0.5 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #57332390 Utilizator Maria Stanescu (mhjfyujmmkdgtjkdugmj)
Fișier joc15.cpp Dimensiune 1.45 KB
Data încărcării 26 Martie 2025, 13:29 Scor / rezultat 10 puncte

Evaluare

Mesaj compilare

joc15.cpp: In function 'int main(int, const char**)':
joc15.cpp:10:17: warning: unused variable 'l' [-Wunused-variable]
     int n,i,j,k,l,m,v[100001],st[100001],c,max;

                 ^
joc15.cpp:10:19: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable]
     int n,i,j,k,l,m,v[100001],st[100001],c,max;

                   ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
2 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
3 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
4 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
5 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
6 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
7 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
8 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
9 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
10 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
11 0.024 secunde Raspuns gresit. 2 0
12 0.016 secunde Raspuns gresit. 2 0
13 0.032 secunde Raspuns gresit. 2 0
14 0.024 secunde Raspuns gresit. 2 0
15 0.032 secunde Raspuns gresit. 2 0
16 0.032 secunde Raspuns gresit. 2 0
17 0.088 secunde Raspuns gresit. 2 0
18 0.076 secunde Raspuns gresit. 2 0
19 0.056 secunde Raspuns gresit. 3 0
20 0 secunde Raspuns gresit. 4 0
21 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
22 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
23 0 secunde Raspuns gresit. 3 0
24 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
25 0 secunde OK. 2 2
26 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
27 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
28 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
29 0 secunde Raspuns gresit. 1 0
30 0 secunde Raspuns gresit. 2 0
31 0.012 secunde Raspuns gresit. 2 0
32 0.008 secunde Raspuns gresit. 2 0
33 0.008 secunde OK. 2 2
34 0.024 secunde Raspuns gresit. 3 0
35 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
36 0.028 secunde Raspuns gresit. 3 0
37 0.012 secunde OK. 3 3
38 0.036 secunde Raspuns gresit. 3 0
39 0.02 secunde OK. 3 3
40 0.044 secunde Raspuns gresit. 3 0
41 0.048 secunde Raspuns gresit. 3 0
Punctaj total 10

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema joc15 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!