#4789
Jocul preferat al lui Aurel are o hartă împărțită în N
sectoare, numerotate, în ordine, de la 1
la N
. Fiecare sector i
(1 ≤ i ≤ N
) are asociate două numere naturale reprezentând un decor, decor
i
și un scor, scor
i
. Două decoruri de același tip sunt codificate prin același număr natural.
1) Determinați numărul de moduri în care Aurel poate începe jocul, astfel încât prima secvență pe care o “vede” pe hartă să NU fie riscantă. Două moduri de a începe jocul sunt considerate diferite dacă încep pe sectoare diferite sau dacă au vizibilitatea diferită.
2) Determinați scorul obținut dacă Aurel pornește din sectorul 1
cu vizibilitatea 0
.
OJI 2025, clasa a 8-a
Problema | joc15 | Operații I/O |
![]() joc.in /joc.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #57332341 | Utilizator | |
Fișier | joc15.cpp | Dimensiune | 1.46 KB |
Data încărcării | 26 Martie 2025, 13:26 | Scor / rezultat | 10 puncte |
joc15.cpp: In function 'int main(int, const char**)': joc15.cpp:10:17: warning: unused variable 'l' [-Wunused-variable] int n,i,j,k,l,m,v[100001],st[100001],c,max; ^ joc15.cpp:10:19: warning: unused variable 'm' [-Wunused-variable] int n,i,j,k,l,m,v[100001],st[100001],c,max; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
2 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
3 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
4 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
5 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
6 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
7 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
8 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
9 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
10 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
11 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
12 | 0.016 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
13 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
14 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
15 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
16 | 0.032 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
17 | 0.088 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
18 | 0.076 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
19 | 0.056 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
20 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 4 | 0 | ||
21 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
22 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
23 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
24 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
25 | 0 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
26 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
27 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
28 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
29 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 1 | 0 | ||
30 | 0 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
31 | 0.012 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
32 | 0.008 secunde | Raspuns gresit. | 2 | 0 | ||
33 | 0.008 secunde | OK. | 2 | 2 | ||
34 | 0.024 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
35 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
36 | 0.028 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
37 | 0.012 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
38 | 0.036 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
39 | 0.02 secunde | OK. | 3 | 3 | ||
40 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
41 | 0.044 secunde | Raspuns gresit. | 3 | 0 | ||
Punctaj total | 10 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema joc15 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.