Detalii evaluare #56961525

Rezumat problemă

Cuart

#1137

Gina şi Mihai joacă împreună jocul Cuart. Ei au la dispoziție un șir de 2*N cartonașe ce conțin numere naturale. Primele N cartonașe, de la stânga la dreapta, sunt ale Ginei, iar următoarele N ale lui Mihai. Gina traversează șirul, de la stânga la dreapta și scrie pe o foaie de hârtie, pe primul rând, un șir de numere obținut din numerele de pe cartonașele sale, din care a șters toate cifrele pare. La fel procedează Mihai care scrie pe foaia sa de hârtie, pe primul rând, șirul de numere obținut din numerele de pe cartonașele sale, din care a șters toate cifrele impare. Dacă dintr-un număr s-au șters toate cifrele, sau au rămas doar cifre egale cu 0, atunci numărul este ignorat, deci pe hârtie nu se scrie nimic.
Fiecare copil, notează pe hârtia sa, pe al doilea rând, un alt șir de numere obținut astfel: pentru fiecare număr X scris pe primul rând, copilul va scrie cel mai mare număr natural K cu proprietatea că 1+5+9+13+...+ K ≤ X. În jocul copiilor, numărul X se numește cuarț dacă 1+5+9+13+...+K = X.

În exemplul de mai sus, Gina nu a scris niciun număr cuarț pe primul rând, iar Mihai a scris unul singur (6=1+5).

Regulile de câștig ale jocului sunt următoarele:

  • Câștigă acel copil care are scrise pe primul rând cele mai multe numere cuarț. În acest caz, valoarea de câștig a jocului este egală cu numărul de numere cuarț scrise de copilul câștigător.
  • Dacă cei doi copii au scris același număr de numere cuarț, atunci va câștiga cel care are primul număr scris pe primul rând, mai mare decât al celuilalt. Acest prim număr scris de câștigător va reprezenta valoarea de câștig.
  • Dacă nici Gina și nici Mihai nu au scris niciun număr pe hârtie, se consideră egalitate și nu câștigă niciunul.

Scrieţi un program care să citească numărul N reprezentând numărul de cartonașe ale unui copil şi cele 2*N numere de pe cartonașe, în ordine de la stânga la dreapta și care să determine:

1) Cel mai mare număr de pe cele 2*N catonașe, pentru care nu s-a scris niciun număr pe primul rând (a fost omis), nici pe hârtia Ginei, nici pe hârtia lui Mihai; dacă nu a fost omis niciun număr, se va scrie 0;
2) Câștigătorul jocului și afișează numărul 1 dacă a câștigat Gina, 2 pentru Mihai sau 0 în caz de egalitate.
3) Valoarea de câștig a jocului, sau 0, în caz de egalitate.

Detalii

Problema Cuart Operații I/O cuart.in/cuart.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 2 MB
Id soluție #56961525 Utilizator Grosu Leonte (leventevastag)
Fișier cuart.cpp Dimensiune 2.96 KB
Data încărcării 11 Martie 2025, 20:06 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare

Mesaj compilare

cuart.cpp:77:5: error: stray '\310' in program
     int cuarțGina = 0, cuarțMihai = 0;

     ^
cuart.cpp:77:5: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:77:5: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:77:5: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:82:13: error: stray '\310' in program
             cuarțGina++;

             ^
cuart.cpp:82:13: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:89:13: error: stray '\310' in program
             cuarțMihai++;

             ^
cuart.cpp:89:13: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:95:9: error: stray '\310' in program
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << 1 << endl;

         ^
cuart.cpp:95:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:95:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:95:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:96:9: error: stray '\310' in program
         else if (cuarțMihai > cuarțGina) fout << 2 << endl;

         ^
cuart.cpp:96:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:96:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:96:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:106:9: error: stray '\310' in program
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << cuarțGina << endl;

         ^
cuart.cpp:106:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:106:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:106:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:106:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:106:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:107:9: error: stray '\310' in program
         else if (cuarțMihai > cuarțGina) fout << cuarțMihai << endl;

         ^
cuart.cpp:107:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:107:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:107:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp:107:9: error: stray '\310' in program
cuart.cpp:107:9: error: stray '\233' in program
cuart.cpp: In function 'int main()':
cuart.cpp:77:15: error: expected initializer before 'Gina'
     int cuarțGina = 0, cuarțMihai = 0;

               ^
cuart.cpp:82:13: error: 'cuar' was not declared in this scope
             cuarțGina++;

             ^
cuart.cpp:82:19: error: expected ';' before 'Gina'
             cuarțGina++;

                   ^
cuart.cpp:89:13: error: 'cuar' was not declared in this scope
             cuarțMihai++;

             ^
cuart.cpp:89:19: error: expected ';' before 'Mihai'
             cuarțMihai++;

                   ^
cuart.cpp:95:13: error: 'cuar' was not declared in this scope
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << 1 << endl;

             ^
cuart.cpp:95:19: error: expected ')' before 'Gina'
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << 1 << endl;

                   ^
cuart.cpp:96:24: error: expected ')' before 'Mihai'
         else if (cuarțMihai > cuarțGina) fout << 2 << endl;

                        ^
cuart.cpp:106:13: error: 'cuar' was not declared in this scope
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << cuarțGina << endl;

             ^
cuart.cpp:106:19: error: expected ')' before 'Gina'
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << cuarțGina << endl;

                   ^
cuart.cpp:106:53: error: expected ';' before 'Gina'
         if (cuarțGina > cuarțMihai) fout << cuarțGina << endl;

                                                     ^
cuart.cpp:107:24: error: expected ')' before 'Mihai'
         else if (cuarțMihai > cuarțGina) fout << cuarțMihai << endl;

                        ^
cuart.cpp:107:58: error: expected ';' before 'Mihai'
         else if (cuarțMihai > cuarțGina) fout << cuarțMihai << endl;

                                                          ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Cuart face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!