#4770
Echipa de fotbal Liverpool se antrenează intens pentru a câștiga campionatul, iar antrenorul Arne Slot, urmărește pasele jucătorilor în timpul antrenamentelor. Fiecare pasă este codificată astfel:
P
: pasă precisă, executată corect;G
: pasă greșită, executată incorect.Antrenorul le oferă jucătorilor șansa să corecteze cel mult două pase greșite, transformându-le în pase precise. Ajută-l pe Arne Slot să determine, dintr-un șir de N
pase:
1. Cea mai lungă secvență continuă de pase precise care se poate obține după corectarea a cel mult două pase greșite.
2. Indicele de început al acestei secvențe (începând de la 1
).
Să se scrie un program care determină și afișează lungimea maximă a unei secvențe de pase precise, precum și indicele de început al acestei secvențe. Lungimea celei mai lungi pase se stabilește după corectarea a cel mult două pase greșite.
OMI 2025, clasele 7-8
Problema | pase | Operații I/O |
![]() pase.in /pase.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 32 MB
/
Stivă 4 MB
|
Id soluție | #56796849 | Utilizator | |
Fișier | pase.cpp | Dimensiune | 7 B |
Data încărcării | 06 Martie 2025, 09:13 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
pase.cpp:1:1: error: 'A' does not name a type A ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema pase face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.