#1221
O tablă de șah cu n*n
căsuțe conține niște piese de șah . Să se stabilească dacă anumite căsuțe sunt atacate, neatacate sau ocupate de cel puțin una din acele piese.
Problema | PieseSah | Operații I/O |
![]() piesesah.in /piesesah.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #56747707 | Utilizator | |
Fișier | piesesah.cpp | Dimensiune | 4.32 KB |
Data încărcării | 04 Martie 2025, 16:18 | Scor / rezultat | 100 puncte |
piesesah.cpp: In function 'int main()': piesesah.cpp:15:19: warning: unused variable 'n1' [-Wunused-variable] int m,n,i,j,k,n1,t,m1,ok,cnt=0,x,y,l,col; ^ piesesah.cpp:15:24: warning: unused variable 'm1' [-Wunused-variable] int m,n,i,j,k,n1,t,m1,ok,cnt=0,x,y,l,col; ^ piesesah.cpp:15:27: warning: unused variable 'ok' [-Wunused-variable] int m,n,i,j,k,n1,t,m1,ok,cnt=0,x,y,l,col; ^ piesesah.cpp:15:30: warning: unused variable 'cnt' [-Wunused-variable] int m,n,i,j,k,n1,t,m1,ok,cnt=0,x,y,l,col; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0.012 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0.024 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0.132 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0.152 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema PieseSah face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.