#1221
O tablă de șah cu n*n
căsuțe conține niște piese de șah . Să se stabilească dacă anumite căsuțe sunt atacate, neatacate sau ocupate de cel puțin una din acele piese.
Problema | PieseSah | Operații I/O |
![]() piesesah.in /piesesah.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.5 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #56746464 | Utilizator | |
Fișier | piesesah.cpp | Dimensiune | 3.04 KB |
Data încărcării | 04 Martie 2025, 15:40 | Scor / rezultat | 100 puncte |
piesesah.cpp: In function 'int main()': piesesah.cpp:23:18: warning: unused variable 'p' [-Wunused-variable] int N ,M, T, p, r,q, n, t, x, y, l, c; ^ piesesah.cpp:23:21: warning: unused variable 'r' [-Wunused-variable] int N ,M, T, p, r,q, n, t, x, y, l, c; ^ piesesah.cpp:23:23: warning: unused variable 'q' [-Wunused-variable] int N ,M, T, p, r,q, n, t, x, y, l, c; ^ piesesah.cpp:23:26: warning: unused variable 'n' [-Wunused-variable] int N ,M, T, p, r,q, n, t, x, y, l, c; ^ piesesah.cpp:23:29: warning: unused variable 't' [-Wunused-variable] int N ,M, T, p, r,q, n, t, x, y, l, c; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | Exemplu | |
3 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
6 | 0.004 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
7 | 0.016 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
8 | 0.028 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
9 | 0.144 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
10 | 0.156 secunde | OK. | 10 | 10 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema PieseSah face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.