Detalii evaluare #56352272

Rezumat problemă

Mario1

#4587

Instalatorul Mario a plecat în căutarea prințesei Peach. Până a ajunge la Castelul lui Bowser, acolo unde era ținută prizonieră prințesa, Mario a adunat N monede magice. Fiecare monedă, numerotată de la 1 la N are o o anumită valoare, moneda i având valoarea mi (1 ≤ i ≤ N). Ajuns la Castel, Mario l-a întâlnit pe Bowser care era mândrul posesor a unei colecții impresionante de monede, numerotate de la 1 la M, moneda i având o valoare bi (1 ≤ i ≤ M). În confruntarea finală, Bowser îi oferă lui Mario șansa de a o salva pe Peach doar dacă reușește să facă schimburile necesare între monedele lor, astfel încât cele mai mici N monedele să fie în posesia lui Mario și cele mai mari M valori să fie în posesia lui Bowser. Scrieți un program care să îi permită lui Mario să o salveze pe Peach.

Detalii

Problema Mario1 Operații I/O mario.in/mario.out
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 2 MB / Stivă 1 MB
Id soluție #56352272 Utilizator Motolan Adrian (ady_papushika291)
Fișier mario1.cpp Dimensiune 2.36 KB
Data încărcării 14 Februarie 2025, 23:29 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare

Mesaj compilare

mario1.cpp:1:3: error: invalid preprocessing directive #Citim
 # Citim datele de intrare din fișierul "mario.in"

   ^
mario1.cpp:3:7: error: invalid preprocessing directive #Citim
     # Citim numărul de monede lui Mario și valorile acestora

       ^
mario1.cpp:7:7: error: invalid preprocessing directive #Citim
     # Citim numărul de monede lui Bowser și valorile acestora

       ^
mario1.cpp:11:3: error: invalid preprocessing directive #Construim
 # Construim o listă de tuple pentru toate monedele:

   ^
mario1.cpp:12:3: error: invalid preprocessing directive #Fiecare
 # Fiecare tuplă este (valoare, sursă, index)

   ^
mario1.cpp:13:3: error: invalid preprocessing directive #Pentru
 # Pentru Mario: sursa 'M', pentru Bowser: sursa 'B'

   ^
mario1.cpp:20:3: error: invalid preprocessing directive #Sort
 # Sortăm toate monedele după valoare

   ^

 # În lista sortată:

   ^
mario1.cpp:24:3: error: invalid preprocessing directive #Primele
 # Primele N monede ar trebui să fie ale lui Mario

   ^
mario1.cpp:25:3: error: invalid preprocessing directive #Ultimele
 # Ultimele M monede ar trebui să fie ale lui Bowser

   ^
mario1.cpp:27:3: error: invalid preprocessing directive #Colect
 # Colectăm monedele care sunt "greşit" plasate

   ^
mario1.cpp:28:3: error: invalid preprocessing directive #-
 # - misplaced_mario: monede care sunt la Mario, dar ar trebui să fie la Bowser

   ^
mario1.cpp:29:3: error: invalid preprocessing directive #-
 # - misplaced_bowser: monede care sunt la Bowser, dar ar trebui să fie la Mario

   ^
mario1.cpp:30:24: error: stray '#' in program
 misplaced_mario = []   # (valoare, index in Mario)

                        ^
mario1.cpp:31:24: error: stray '#' in program
 misplaced_bowser = []  # (valoare, index in Bowser)

                        ^
mario1.cpp:33:3: error: invalid preprocessing directive #Verific
 # Verificăm primele N monede: acestea ar trebui să fie ale lui Mario

   ^
mario1.cpp:36:23: error: stray '#' in program
     if owner == 'B':  # monedă de la Bowser care ar trebui să fie la Mario

                       ^
mario1.cpp:36:5: error: stray '\304' in program
     if owner == 'B':  # monedă de la Bowser care ar trebui să fie la Mario

     ^
mario1.cpp:36:5: error: stray '\203' in program
mario1.cpp:36:5: error: stray '\304' in program
mario1.cpp:36:5: error: stray '\203' in program
mario1.cpp:39:3: error: invalid preprocessing directive #Verific
 # Verificăm ultimele M monede: acestea ar trebui să fie ale lui Bowser

   ^
mario1.cpp:42:23: error: stray '#' in program
     if owner == 'M':  # monedă de la Mario care ar trebui să fie la Bowser

                       ^
mario1.cpp:42:5: error: stray '\304' in program
     if owner == 'M':  # monedă de la Mario care ar trebui să fie la Bowser

     ^
mario1.cpp:42:5: error: stray '\203' in program
mario1.cpp:42:5: error: stray '\304' in program
mario1.cpp:42:5: error: stray '\203' in program
mario1.cpp:45:3: error: invalid preprocessing directive #Num
 # Numărul de schimburi este egal cu numărul de monede greşit plasate (acelaşi număr în ambele liste)

   ^
mario1.cpp:48:3: error: invalid preprocessing directive #Preg
 # Pregătim rezultatul

   ^
mario1.cpp:51:3: error: invalid preprocessing directive #La
 # La fiecare schimb se asociază o monedă greşită din Mario cu o monedă greşită din Bowser.

   ^
mario1.cpp:55:3: error: invalid preprocessing directive #Scriem
 # Scriem rezultatul în fișierul "mario.out"

   ^
mario1.cpp:2:1: error: 'with' does not name a type
 with open("mario.in", "r") as fin:

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema Mario1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!