#4587
Instalatorul Mario a plecat în căutarea prințesei Peach. Până a ajunge la Castelul lui Bowser, acolo unde era ținută prizonieră prințesa, Mario a adunat N
monede magice. Fiecare monedă, numerotată de la 1
la N
are o o anumită valoare, moneda i
având valoarea m
i
(1 ≤ i ≤ N
). Ajuns la Castel, Mario l-a întâlnit pe Bowser care era mândrul posesor a unei colecții impresionante de monede, numerotate de la 1
la M
, moneda i
având o valoare b
i
(1 ≤ i ≤ M
). În confruntarea finală, Bowser îi oferă lui Mario șansa de a o salva pe Peach doar dacă reușește să facă schimburile necesare între monedele lor, astfel încât cele mai mici N
monedele să fie în posesia lui Mario și cele mai mari M
valori să fie în posesia lui Bowser. Scrieți un program care să îi permită lui Mario să o salveze pe Peach.
OMI Iasi 2024
Problema | Mario1 | Operații I/O |
![]() mario.in /mario.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 2 MB
/
Stivă 1 MB
|
Id soluție | #56352272 | Utilizator | |
Fișier | mario1.cpp | Dimensiune | 2.36 KB |
Data încărcării | 14 Februarie 2025, 23:29 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
mario1.cpp:1:3: error: invalid preprocessing directive #Citim # Citim datele de intrare din fișierul "mario.in" ^ mario1.cpp:3:7: error: invalid preprocessing directive #Citim # Citim numărul de monede lui Mario și valorile acestora ^ mario1.cpp:7:7: error: invalid preprocessing directive #Citim # Citim numărul de monede lui Bowser și valorile acestora ^ mario1.cpp:11:3: error: invalid preprocessing directive #Construim # Construim o listă de tuple pentru toate monedele: ^ mario1.cpp:12:3: error: invalid preprocessing directive #Fiecare # Fiecare tuplă este (valoare, sursă, index) ^ mario1.cpp:13:3: error: invalid preprocessing directive #Pentru # Pentru Mario: sursa 'M', pentru Bowser: sursa 'B' ^ mario1.cpp:20:3: error: invalid preprocessing directive #Sort # Sortăm toate monedele după valoare ^ # În lista sortată: ^ mario1.cpp:24:3: error: invalid preprocessing directive #Primele # Primele N monede ar trebui să fie ale lui Mario ^ mario1.cpp:25:3: error: invalid preprocessing directive #Ultimele # Ultimele M monede ar trebui să fie ale lui Bowser ^ mario1.cpp:27:3: error: invalid preprocessing directive #Colect # Colectăm monedele care sunt "greşit" plasate ^ mario1.cpp:28:3: error: invalid preprocessing directive #- # - misplaced_mario: monede care sunt la Mario, dar ar trebui să fie la Bowser ^ mario1.cpp:29:3: error: invalid preprocessing directive #- # - misplaced_bowser: monede care sunt la Bowser, dar ar trebui să fie la Mario ^ mario1.cpp:30:24: error: stray '#' in program misplaced_mario = [] # (valoare, index in Mario) ^ mario1.cpp:31:24: error: stray '#' in program misplaced_bowser = [] # (valoare, index in Bowser) ^ mario1.cpp:33:3: error: invalid preprocessing directive #Verific # Verificăm primele N monede: acestea ar trebui să fie ale lui Mario ^ mario1.cpp:36:23: error: stray '#' in program if owner == 'B': # monedă de la Bowser care ar trebui să fie la Mario ^ mario1.cpp:36:5: error: stray '\304' in program if owner == 'B': # monedă de la Bowser care ar trebui să fie la Mario ^ mario1.cpp:36:5: error: stray '\203' in program mario1.cpp:36:5: error: stray '\304' in program mario1.cpp:36:5: error: stray '\203' in program mario1.cpp:39:3: error: invalid preprocessing directive #Verific # Verificăm ultimele M monede: acestea ar trebui să fie ale lui Bowser ^ mario1.cpp:42:23: error: stray '#' in program if owner == 'M': # monedă de la Mario care ar trebui să fie la Bowser ^ mario1.cpp:42:5: error: stray '\304' in program if owner == 'M': # monedă de la Mario care ar trebui să fie la Bowser ^ mario1.cpp:42:5: error: stray '\203' in program mario1.cpp:42:5: error: stray '\304' in program mario1.cpp:42:5: error: stray '\203' in program mario1.cpp:45:3: error: invalid preprocessing directive #Num # Numărul de schimburi este egal cu numărul de monede greşit plasate (acelaşi număr în ambele liste) ^ mario1.cpp:48:3: error: invalid preprocessing directive #Preg # Pregătim rezultatul ^ mario1.cpp:51:3: error: invalid preprocessing directive #La # La fiecare schimb se asociază o monedă greşită din Mario cu o monedă greşită din Bowser. ^ mario1.cpp:55:3: error: invalid preprocessing directive #Scriem # Scriem rezultatul în fișierul "mario.out" ^ mario1.cpp:2:1: error: 'with' does not name a type with open("mario.in", "r") as fin: ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Mario1 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.