Detalii evaluare #55592412

Rezumat problemă

Să se scrie un program care să determine produsul cifrelor impare ale unui număr natural citit de la tastatură.

Detalii

Problema ProdusCifreImpare Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #55592412 Utilizator Serban Albert (Albertos)
Fișier produscifreimpare.cpp Dimensiune 448 B
Data încărcării 20 Ianuarie 2025, 08:08 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare

Mesaj compilare

produscifreimpare.cpp:5:25: error: stray '#' in program
     cifra = numar % 10  # Obținem ultima cifră

                         ^
produscifreimpare.cpp:5:5: error: stray '\310' in program
     cifra = numar % 10  # Obținem ultima cifră

     ^
produscifreimpare.cpp:5:5: error: stray '\233' in program
produscifreimpare.cpp:5:5: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:5:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:6:25: error: stray '#' in program
     if cifra % 2 == 1:  # Verificăm dacă cifra este impară

                         ^
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\304' in program
     if cifra % 2 == 1:  # Verificăm dacă cifra este impară

     ^
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:6:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:7:26: error: stray '#' in program
         produs *= cifra  # Actualizăm produsul

                          ^
produscifreimpare.cpp:7:9: error: stray '\304' in program
         produs *= cifra  # Actualizăm produsul

         ^
produscifreimpare.cpp:7:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:8:23: error: stray '#' in program
         gasit = True  # Setăm flag-ul că am găsit o cifră impară

                       ^
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\304' in program
         gasit = True  # Setăm flag-ul că am găsit o cifră impară

         ^
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:8:9: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:11:18: error: stray '#' in program
     produs = -1  # Dacă nu am găsit cifre impare, setăm produsul la -1

                  ^
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
     produs = -1  # Dacă nu am găsit cifre impare, setăm produsul la -1

     ^
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\304' in program
produscifreimpare.cpp:11:5: error: stray '\203' in program
produscifreimpare.cpp:1:1: error: 'numar' does not name a type
 numar = int(input("Introduceți un număr natural: "))

 ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ProdusCifreImpare face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.

Du-te sus!